tisdag 3 augusti 2010

Jävla flugor!!!

Jag blir så otroligt irriterad på alla dessa jävla flugor som ska promenera omkring på mig! Ja jag kanske luktar ovanligt illa eller nått - jag vet inte men nu har vi ca en miljard flugor inne i vårt hus! Dom är liiite störiga! Jag sitter med flugsmällan i högsta hugg men det gör ingen större skillnad.
Jag hade just gjort mig en liten fin hög av döda flugor när det kom en fluga som var lite het idag och försökte "göra nya" flugor med dom döda... Så äckliga är dom jävlarna!

För några veckor sedan hade dom rea på blöjor på Ica. Det var up and go blöjor med blixten på. Jag kan meddela att jag förstår varför dom var billiga... I dag hade min älskade son bajs upp över kanten... det är inte första gången dom läcker heller... Dom köper vi inte fler gånger även om Edvin älskar motivet.

Inga kommentarer: