onsdag 11 augusti 2010

Lillörda=)

I dag är det lillörda, hade jag varit 18 hade det kanske betytt en öl eller två. Nu är jag en 36 årig morsa med heltidsjobb, ont i kroppen och med ett sockerberoende så här blir det lite choklad istället;) Jag vet att jag inte borde men det blir en liten bit iaf... Andreas och jag har lovat varandra att försöka tänka oss för lite för båda två har gått upp lite onödigt mycket... Vi vet ju båda hur vi borde äta men allt för ofta blundar vi för vad vi stoppar i oss.

I kväll tog vi en tur till svärföräldrarna. Andreas skulle hämta nån plåt som han ska ha till soptunnehuset. Vi kom mitt i matlagningen så vi fick oss lite käk. Alltid lika gott! Tyvärr fick vi avbryta besöket ganska abrupt eftersom vi hade en son som var väldigt väldigt trött och med tröttheten kom ett humör som inte var av denna värld... Det måste han ha efter pappa;)

Inga kommentarer: