måndag 23 augusti 2010

Fredag på en måndag?

Har just bänkat mig vid tv´n... och dom visar Fångarna på fortet... Men är inte det ett fredagsprogram? Jag trodde det var måndag idag... Eller är jag värre förvirrad än vanligt?

I dag fick jag klart med att jag ska byta skift nästa vecka. ÅÅhhh jag vill ju igentligen inte=( men jag måste ju för att det ska funka med barnen. Det är ju faan att man ska trivas så bra med dom man jobbar med;) Det kommer nog att bli bra men vi har väldigt roligt på vårt skift så det kommer vara tråkigt att lämna dom. Sen är det ju lite trist att Andreas och jag inte kommer ses så mycket... Undrar hur det kommer funka... Men vi lever på hoppet att det snart blir femskift eller att nån av oss snart kommer få nattskift. Vi får väl helt enkelt offra lite nattsömn annars;)

I går kalasade vi. Gabbe fyller 10 på onsdag så vi firade honom. Han fick massa fina presenter och var riktigt nöjd och glad.
Andreas bror med familj stannade lite längre så vi åt tillsammans, tacos. Å som vanligt blir man ju då knökamätt. Undrar varför? Kan det bero på att man inte borde ha ätit det sist brödet? Ja troligen. Hur som helst, så när vi ätit och pratat och skrattat så tjatade ungarna om att gå och rida. Visst det var ju en bra idé. Om det bara inte varit så att Olga inte riktigt var med på noterna, utan jag var tvungen att springa med henne - med magen full med tacos...

Inga kommentarer: