måndag 30 augusti 2010

Kris

I dag när vi varit hos hästarna lyfte jag ur Edvin ur vagnen när vi kom hem. Då ojar han sig å säger "å ja e gammal"... Hahahhaa det är ta mig faan kris när det börjar redan i tvåårs ålder! Kan han ha hört mamma och pappa månne?

Nu sitter jag här i min ensamhet *snyft snyft* Ungarna sover å hunden är ute. Gubben kommer jag väl inte se förrän på fredag=(
Trots det har det faktiskt gått skapligt bra i min nya maskin. I morgon tror jag det var verktygsbyte så då får vi väl se vad jag ska hitta på.

I går lagade vi nått som jag inte har ätit på många år. Potatisgratäng med grillad kyckling och cafe de parissås. musmsigt faktiskt, ännu bättre var det att det räckte till i dag oxå plus att ungarna gillade det=) I morgon blir det nog makaroner... Om ingen annan har nått förslag?

1 kommentar:

Isa sa...

Ååå jag hade helt glömt den maträtten! Det är sååå gott. Ska nog göra det nån dag.