söndag 28 mars 2010

Startskottet gick

för köksrenoveringen idag=) Pappa, jag och Andreas har rivit det som ska rivas idag. I fredags beställde vi golvet. Hoppas det kommer snabbt så jag kan lägga det=) Är SÅ sugen! Men jäklar vad stort köket kändes när vi fått ner väggen. Det kommer bli kanon bra tror jag...

En annan sak jag börjat fundera på... Undrar om det är för att jag börjar bli gammal eller vad det beror på men jag är så otroligt trött på kvällarna. Jag som alltid varit kvällsmänniska... I går skulle jag se "Millenium" tänkte jag men klockan 20 sov jag på soffan... Jag vaknade till flera gånger men lyckades inte hålla mig vaken mer än några minuter... Jag hade ju inte ens druckit nått! Det måste således bero på åldern... Andreas påstår dessutom att jag snarkade:(

I övrigt har helgen varit lugn. Som vanligt...

Inga kommentarer: