söndag 7 mars 2010

Pernilla Grangren

Barn är för roliga i bland. Låt mig börja men ett citat från i går kväll. Vi satt och skulle titta på melodifestivalen, Selam tyckte att hon i rosa var bra och frågade vad hon hette.. Pernilla Wahlgren svarar jag. Ja hon Pernilla Grangren säger Selma då! Jag höll på att garva ihjäl mig! Härom dan var hon på toa uppe, plötsligt ropar hon på mig.
"Mamma kan jag spola när det är så mycket papper?"
"Ja, men varför har du tagit så mycket papper? frågar jag.
"Men det kom ju bara mer och mer, det känns som om jag inte behöver bajsa mer på ett helt år..."

Ja ibland garvar man en del åt dom=) Syrrans dotter är oxå duktig på att fälla roliga och slående kommentarer.

Selma har nu fått flytta in i sitt rum=) Bara att starta upp i Edvins senare idag. Men nu tar vi frukost=)

Inga kommentarer: