torsdag 18 mars 2010

Fredagen närmar sig...

Hu, nu har jag klarat av ett roligt men nervöst möte. Tror faktiskt att det gick bra... Enda frågan som inte kändes att jag gav ett bra svar på var hur jag skulle agera om Ljunghäll ringde och erbjöd mig jobb... Ja vad skulle jag göra? Jag svarade att det beror väl på vad dom erbjuder... jag skulle väl inte hoppa av en fast tjänst i Bruzaholm för tre veckor på Ljunghäll kanske, men samtidigt trivdes jag ju kanon på Ljunghäll och det är bara halva resvägen... Ja den som lever får väl se;) Nästa vecka skulle alla intervjuade presenteras för Bruzaholm och därefter kan det ev bli yttligare intervjuer=) Hoppas hoppas!!!!

Edvin är mycket piggare i dag och är så gott som feber fri. Skönt!

I morgon blir det ett mindre angenämt möte som tyvärr är nödvändigt... Är nästan mer nervös för det mötet... Hoppas jag kommer hem med ögonen i behåll...

Inga kommentarer: