måndag 22 mars 2010

Det blir sällan som man tänkt

Det blev ingen städdag igår... Andreas tyckte vi kunde passa på att åka en tur "när vi ändå inte hade nått att göra".... Det blev en tur till Västervik, lite spring i affärer säger man ju sällan nej till=) Även om det betyder att jag får ta städningen idag. Det är det värt. Faktiskt gör jag det gärna själv bara jag får vara i fred. Å det får jag ju ett par timmar nu på fm;)

Däremot så blev det våfflor efter Selma hade varit på simskolan. Det var hemskt länge sen vi åt det! Mums mums.


Undrar om det är allt som hänt runt om oss eller vad det beror på men ibland känner jag en sån enorm irritation på nått som jag inte kan säga vad det är jag är bara totalt irriterad! Som igår när vi skulle gå och lägga oss, jag höll på att irritera ihjäl mig på skiten på radion... Och jag kunde bara inte släppa det... Det var riktigt nära att radion åkte genom fönstret

Inga kommentarer: