tisdag 2 mars 2010

Jesus!

En blandad kväll kan man väl sammanfatta det som... Efter maten skulle vi som vanligt gå och ta in hästarna. Selma, Elin och Gabriel går ut i förväg, Edvin var inte så villig att ta på sig kläderna så det tog lite tid... Plötsligt kommer Selma in rusande halvtjutnade och vrålar hysteriskt "Gabbe har slagit i snoppen så han kan inte gå han bara skriker" Jag släpper naturligtvis ner Edvin och går ut för att se vad som hänt, jag möts då av en dubbelvikt liten pojk som gråter. Jag hjälper honom in så han får sätta sig. Som tur är visar det sig att det är insidan av låret han slagit i när han halkat omkull på släpkärran. Det gjorde säkert skitont men det var ju ändå bättre att det var låret som fått sig en smäll än att det var familjelyckan som krossats.
Efter lite tröstande bär det av ner mot stallet. Elin skulle hem så Selma drar henne i pulkan, plötsligt inser Selma att Gabriel drar Edvin... katastrof läge uppstår... ÅÅÅÅHHH Elin är så tung jag orkar inte dra henne varför får Gabbe dra Edvin det är orättvist jag vill oxå dra Edvin åååhhhh amen maaaaammmmmaaaaaa dddååååeeeeeee.....
Gnyl å gnäll hela vägen till Elins hus. Väl hos Elin var det meningen att Selma skulle stanna och leka men hon vägrade för hon var så sur, det resulterar i att Elin blir ledsen för att Selma inte vill leka... Kul - not! Då reser sig Edvin ur pulkan och går helt sonika in och bestämmer att han ska stanna hos Elin=) Så han fick vara där medan vi tog in hästarna, sen blev det ju naturligtvis ett illvrål när han skulle hem=(
Ja väl hemma frågade jag Edvin om han ville bada. Selma frågar om hon får bada med honom och visst fick hon det... Gissa vem som surar ihop då... Det är orättvist, hon får alltid blabla bla... Suck alltid är det nått dom kan bråka om.

Men nu sover alla tre så nu sätter jag mig här en stund och tittar på Willy =)
Jag skulle ge kattkräket avmaskningsmedel... Igår gick det riktigt bra, då körde jag överraskning på henne idag gick det inte riktigt lika bra... Inget maskmedel i katten och vackar ränder på mig...

En annan grej jag glömt... Jag dog ju nästan härom dan... Jag stog i tvättstugan å sorterade tvätt när en liten förbannad mus jävel springer förbi mig... ÅÅÅÅÅÅ jag skriker och springer till Andreas... Jag kan tillägga att jag endast varit inne i tvättstugan en gång sedan jag såg helvetet... Då för att sätta dit musfällan. Den jag satte dit stal faanskapet osten utan att det slog... Men nu tittade jag in genom nyckelhålet och nu sitter det lilla äcklelpäcklet i fällan MMMoooaaahahhahahahahahahhaaa dö din jävel

Inga kommentarer: