tisdag 23 juni 2009

Uteväder

Wow, vi köpte aldrig någon mjukglass men vädret verkar ändå ha vänt! Härligt! I dag har vi varit inne kanske tio minuter totalt, efter en lite seg start på morgonen vill säga. Jag får så vansinigt ont i ryggen om Edvin sover i vår säng. Värst är det på morgonen sen brukar det allt rätta till sig.
I dag har vi/ jag städat volvon och kört den med högtrycken men jag tyckte den såg värre ut efter så det blir nog maskintvätt i morgon. Sen har jag kört med högtrycken på vår utepöas för att får bort allt grus och små sten, tyvärr tyckte inte Edvin det var lika kul som jag... Klockan 8 tog jag med mig mina barn och grannens flicka och gick in till tvn, så skönt att sitta ner en stund! Nu har jag äntligen fått ungarna i säng så jag tänker inta ryggläge i soffan och vänta på min älskade man som jobbar eftermiddag, Jag borde egentligen plocka ur diskmaskinen och ladda den med ny disk som har övertagit halva bänken, men jag orkar inte nu. Den står säkert kvar nästa gång jag tänker tanken oxå;)

Inga kommentarer: