tisdag 2 juni 2009

Det blev som vanligt på marken, lite mariannelundskarameller och strumper vars en leksak till barnen sen var det klart. Jag tyckte det var ovanligt dålig marken.
På kvällen var vi hos Nettan och Martin och grillade. Det var riktigt gott och trevligt.
Söndag var vi hos min mor för att gratta henne på morsdag. Jag trodde att vi även skulle fira min lillebror, men han var inte där.

I dag är Edvin och jag ensamma tills dom stora barnen kommer hem. Just nu tar han sig en liten tupplur. Han liksom många andra är lite hostig och snorig igen:(
Dom stora barnen var nog lite spännda idag. Dom skulle ha temadag i skolan. Cowboys och indiander. Gabbe visste genast att han ville vara cowboy Selma krävde en hel massa övertalning innan hon ville vara något alls. Det är tråkigt att klä ut sig, sa hon. Men efter lite lirkande skulle hon vara sheriff. I morse klev dom upp när Andreas åkte till jobbet kl 05.15! Selma kom in och la sig jämte mig och frågade var tionde minut om det var dags att gå upp snart... Å vad det är bra för mitt morgonhumör... Speciellt när jag vet att jag kunde ha fått sova till 06.50 plus att jag vet att resten av veckan ska jag vara i Hultsfred kl 05.15... GGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRR

Inga kommentarer: