fredag 12 juni 2009

Skitväder och städning

Ja inte vill jag påstå att det blev mycket städat igår... Grejerna blev mest omkring dragna och det blev en massa tjat och osämja. Min far påstår att Selma är lik mig när jag var liten och skulle städa... Kan inte tänka mig att jag varit sån. Fast det är klart får jag inte vara i fred och göra sakerna i den ordning och takt jag vill när jag städar så blir det väl inte alltid städat så som jag vill även nu. Då tröttnar jag lätt och tänker att jag kanske kan får tid över någon annan dag... Ja det ser oftast ut som en tromb gått genom vårat hus -jag vet.
I dag är det ett riktigt skitväder! Fy vad det regnar och är mörkt, riktigt krypa upp i soffan och se film väder med en stor godispåse på magen:) Får nog ta och fundera lite på det till eftermiddagen... Fast igentligen kanske det är baka bullar väder? Jamen orka! Ja vi får väl se hur det blir...

Nu ska jag ta en liten promenad med lilla Laban.

Inga kommentarer: