söndag 21 juni 2009

Söndag

Så var det söndag då... Mitt i sommaren... Vet ni vad jag kom på förut? Vi har inte ätit någon mjukglass än i år! Det är ju inte konstigt att sommaren aldrig kommer! Vi får nog avhjälpa det i morgon. Annars har helgen varti lugn. Inga större världskrig, inga mindre heller så det händer inte mkt här kan jag säga. Igår fixade vi det sista så vi kan börja använda vår duschkabin i källaren sen va Andreas snussugen så då åkte vi till stan sen blev det inte mer den dagen:) I ärleghetensnamn kan ju nämnas att det blev en del godis oxå;) I dag har vi hållt på lite med traktorn, Andreas ska ju sätta dit lastare på den så jag har "hjälpt" honom genom att titta på vad han gör... Det va medningen att vi skulle gräva lite och bära lite sten, men gissa vad som kom ner uppifrån när vi trädde ut näsan... Japp, vatten!
Men i morgon ska vi in till stan och titta på en vagn, så då köper vi mjukglass, sen kommer sommaren - jag lovar;)

Inga kommentarer: