onsdag 13 maj 2009

Samma visa

I dag var jag tvungen att besikta om renaulten, så då tänkte jag passa på att kolla efter jacka i Vimmerby... Dömt att misslyckas jag vet, det blev ingen jacka idag heller kan jag avslöja...
Det positiva i det hela är ju att det gick heller inte åt några pengar:)
Vi får nog bege oss till Linköping inom dom närmaste veckorna. Barnen ska ju ha lite kläder till avslutningen oxå. Jag frågade dom igår vad dom ville ha. Gabbe ville ha skjorta och byxor "men det har jag ju" säger han -typiskt karlar? Selma ville ha klackskor... Ja dom är roliga!

I dag är Edvin på dagis för första gången på jag vet inte hur länge, så Andreas och jag passade på att roa oss lite i vedhögen... Min rygg vill inte riktigt, men det måste ju bli klart nångång. Det är inte så väldigt mycket kvar nu några timmar till sen är det nog klart för denna gång. Jag önskar mig en pelletsbrännare! Tänk så skönt det skulle va! Inget jävla vedhuggande och ingen eldning. Det ska jag önska mig nästa gång jag fyller år;)

Nähä nu ska jag hämta barnen sen blir det lite ridning i eftermiddag:)

Inga kommentarer: