tisdag 12 maj 2009

Gnäll

Nu ska jag göra något som jag vet att vissa av mina läsare hatar... Jag ska gnälla! Håll i er för nu börjar jag. Min älskade man och jag var ett ärende till Västervik idag och då skulle jag passa på att titta efter en jacka. Jackan jag har nu måste ha krypmt;) Vi hade lite tidspress, men inte värre än att vi hann kolla lite. Vi sprang runt i så gott som varenda affär, tror ni jag hittade någon jacka? Nä! Det finns ju för faan inga jackor i tältstorlek som är snygga! Förresten var det dåligt med jackor överhuvetaget. Är det omodernt att ha jacka? Dom som fanns såg ut som den jag har ungefär ( är den så gammal att den är modern igen?) När jag kom hem kollade jag lite på postordersidorna, det finns ju inga jackor där heller! Suck jag får hoppas på en varm sommar...

Inga kommentarer: