onsdag 27 maj 2009

Egentligen

borde jag sova... Hoppade ju upp ur sängen klockan fem i morse! Men jag sitter här och väntar på min käre make. Han kommer snart hem från jobbet. Vi träffades bara två minuter i morse innan jag åkte till Jönköping, jag har saknat honom hela dagen:(
Ja vad ska jag säga om Jönköping, mer än att det är jävligt långt dit? Och minst lika långt hem! Jo då kursen var bra, och jag blev godkänd så nu får jag arbeta på väg:) Hoppas bara jag får lite nytta av kursen nu. Den har ju kostat mig ca 3000kr som af vägrade betala. Men själv är bäste dräng som alla vet!
Jag kom hem vi straxt efter sju, då var det bara att åka till svärmor och hämta barnen och sedan hem och lägga dom. Dagarna går oroväckande snabbt tycker jag. När jag skulle gå upp och lägga Edvin hörde jag att Selma fortfarande var vaken och grät. Hon ville inte gå till fritids i morgon, men ville inte tala om varför. Jag får ta en sväng upp till skolan i morgon och höra efter om det hänt något... Nu vaknar hönsmorsan igen...

Inga kommentarer: