fredag 8 maj 2009

Fredag!


Härligt nu är det fredag igen:) Veckorna bara rusar fram tycker jag. Snart är det sommar tänk vad skönt! Då kanske man slipper ha ett ton grus i hallen varje gång barnen (å vi) kommer in.


Edvin tog sig en liten morgon-lur så nu har jag hunnit sitta i lugn och ro och druckit mitt kaffe och läst tidningen, lite skönt faktiskt.

Dagen bjuder på lite städning för den som är sugen. Sen framåt kvällen blir det hemgjord pizzza och en kall öl och hockey;) Kan tänka mig att bjuda den som vill komma och städa...

I moron blir det folkrace, Rickard ska köra så vi tar väl en sväng in och kollar. Hoppas det går bra för honom. Å att bilen håller...

Rickard var här igår och var barnvakt när jag var ett ärende till stan. Han är en riktigt bra barnvakt. När vi kom hem satt Rickard i soffan med Edvin i knät och Selma under ena armen, då hade både Edvin och Selma somnat! Selma är snart 7 år och brukar vanligtvis inte sova middag... Hahahaha det såg riktigt roligt ut faktiskt. Selma blev kanske trött av att mocka. Hästarna fick ju stå inne i går natt eftersom dom bara rymde hela tiden, så igår var vi ju tvungna att mocka boxarna. Det är något Selma önskat göra länge, hon tycker det är kul. Så igår efter skolan åkte Gabbe och hon till stallet direkt, för att mocka:) Dom är roliga. Tänk att det kan vara så roligt att mocka skit.

Olga

Inga kommentarer: