onsdag 6 maj 2009

Lingon och blåbär

I dag är Edvin så gott som återställd. Pigg och glad. Just nu leker han på golvet:) Skönt! Hoppas det kan få vara så här nu ett tag och att ingen av dom andra barnen blir sjuka. Edvin får vara hemma från dagis i morgon oxå så han verkligen är helt frisk.


Jag satt förut och försökte få iväg en jobbansökan. Det är inte helt lätt kan jag säga när man har hjälp med både att sriva och trycka på enter... Sen lyckades han även slå ner musen så ena knappen blev lite kajko. Nu lyckades han logga ut mig... Han ska nog jobba med datorer när han blir stor;)


Jag måste erkänna att jag är imponerad av dom som får en massa gjort när dom har småbarn. Jag tycker inte jag gör annat än jagar Edvin och försöker se till att han inte klättrar och slår sig. Men jag kanske är hönsig så det är därför....


Jag försökte skapa lite ordning här förut men har gett upp. Det jag plockar upp drar Edvin ut igen så det får vänta till han sover;)
bild fråb lingon och blåbär
Det kunde kanske vara kul om det såg ut som om det vore folk som bodde här och inte ett gäng virrpannor. Det kommer förhoppningsvis lite folk hit på söndag nämligen. Vi ska titta på lite kläder från http://www.lingonochblabar.se/. Är det någon som är sugen att komma får ni gärna skriva en rad så hör jag av mig! Vi börjar klockan 14 och jag bjuder på fika.

Inga kommentarer: