onsdag 4 mars 2009

Tidsbrist

Vart tar tiden vägen? Just nu tillbringar jag all min tid på en parkering i Oskarshamn känns det som... Jag åker kl6 på morgonen och är hemma vid 5 på kvällen. Då är det bara att äta, prata lite med barnen och natta dom sen är det dags för mig att duscha och sova. Denna vecka träffas Andreas och jag inte förrän på fredag *snyft* Tänk dom som alltid har det så. Jag ska väl inte klaga för detta är ju bara tillfälligt, men det är allt lite tomt på kvällen.
Då borde jag ju ha hur mycket tid som helst att sitta här och skriva, men vet ni, jag är så jäkla trött så bokstäverna bara snurrar runt... Så nu är det en snabb dusch och sedan ska jag slå huvet långt ner i kudden.

Jag lovar att återkomma och berätta om vår helg i Alingsås, men vi får ta det till helgen...

Inga kommentarer: