måndag 9 mars 2009

Lång måndag

Jag skrev här om dagen om att Edvin hade sovit ssssssssåååååååå bra när syrran var barnvakt en natt... Nu är det som vanligt igen... I natt har han varit vaken flera gånger och till sist la Andreas över honom i vår säng. Jag har absolut inget emot det, jag tycker det är mysigt att ha lillpojken liggande mellan oss. Ända till... man känner en liten fot som letar sig in under täcket och sätts mot sidfläsket och sen böjer sig 5 små tår rakt in i en fläskvalk! Det gör nått grymt ont! Man vaknar med ett ryck, först undrar man vad som väckt en sen känner man en svidande smärta i höjd med revbenen då förstår man... det är tår-i-fläsket väckningen... Mys...I natt får han gärna sova i sin säng;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

*småler* Jag kan verkligen tänka mig att det inte är ngt man vill vakna till. Och just nu när du ska upp tidigt och jobba...då får vi hoppas att han sover i sin säng inatt.
Tack för senast!
Kramar!!

Linda sa...

Han sov faktiskt i sin säng i natt! Hela natten! Var bara vaken en gång och ville nappen:)
Tack själv.
Kram kram