onsdag 26 december 2012

Vilken jul!

Oh my vad jag måste ha varit snäll i år! Jag fick min hett efterlängtade kamera av min älskade familj! Jäklar vad glad jag blev! Nu kommer bloggen bombas av bilder =) Nu måste jag bara lära mig att ta fina bilder oxå...

Vi har haft en underbar julhelg med fina klappar, god mat och bäst av allt massor av umgänge med härliga människor. Finns det något bättre än att umgås med människor man tycker om?
Nä jag tror knappt det. Å i dag fortsätter umgänget. Vi ska nämligen på bio och se Hobbit tillsammans med Andreas syskon med respektive.

Fast först måste jag hinna plocka lite här hemma. Men lite lekande med julklapparna hinner man ju alltid med =)


Dagen började med en härlig sovmorgon och sedan blev det ishockey.



Här är min fina kamera <3



Lite pulkaåkande hann vi med på förmiddagen oxå =)

Inga kommentarer: