söndag 9 december 2012

Skyltsöndag i Vimmerby



I dag var det skyltsöndag i Vimmerby. Jag visade mina grejer hos syrran i


Hon har lyckats få mig att bli så sugen på att shoppa tyger och börja sy... Synd bara att min symaskin tillverkades samma år som Gustav Wasa föddes... Hmm undrar om tomten har något emot att jag lämnar in två önskelistor en dyr och en billig ;)

Den dyra börjar med systemkamera, assistent symaskin, strykjärn hehe and so on and so on...

Den billigare parfym, nya handdukar, örhängen, blommor

Å visst har jag varit snäll ;)
Eller jag kanske är för gammal för julklappar? hmmm tål att tänka på.

Någon undrade vad som blev bakat igår. Saffransbullar, rulltårta, schacksnurror, rocky roads, cigarrer och pepparkakor. Och jag tror våra härliga gäster som kom på kvällen godkände baket =) Eller?

Nu blir det soffhäng resten av kvällen. I morgon är det förmiddagsvecka som gäller.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo tackar! Det hembakade smakade riktigt gott!!! Kram