söndag 5 februari 2012

Så var det söndagkväll igen

och här sitter jag i min ensamhet och tittar på en gammal Wallander film som jag redan har sett. Andreas jobbar och barnen sover. Det är kallt som faan ute och jag börjar bli lite trött ;) Ja jag borde kanske gå och lägga mig, men tänkte kasta in ett litet inlägg först.

Jag tycker det är fantastiskt att det är 15 besökare på sidan fast jag aldrig skriver, eller är det du pappa som är här inne 15 gånger om da´n? ;)

Jag har så många funderingar i skallen som far omkring. Vissa saker verkar vara olösliga. Ibland verkar det som att det enda som händer är att man bli blodig i pannan och saker misstolkas. Tänk om man kunde koppla bort i bland...
Men men livet går vidare le och se glad ut.

I morgon börjar eftermiddagsvecka sen är det snart frivecka med finbesök. Det gillar vi.

Vikten går trööögt, neråt men sakta. Är ganska nöjd med helgens mat, idag tog jag en halvtimma på crosstrainern oxå. Brukar bli ett par gånger i veckan iaf. Hoppas det börjar ge resultat snart. Vill ju att vågen ska störtdyka ;) (fast det kanske kräver att jag slutar fuska...)

Inga kommentarer: