måndag 13 februari 2012

Nu ska

jag förstöra för mig själv, eller underlätta? Eller lura mig själv? Ja vi får väl se vilket det blir... Jag ska byta väg dag... Helgerna går ju i fuskandets tecken så den kan ju vara bättre (eller sämre) att väga sig INNAN jag börjar fuska... Nu väger jag mig på måndagar vilket betyder att jag väger mig efter en helg full av fusk vilket kanske är bra - eller kanske är skitdåligt... För när jag vet att jag har väg-dag så vill jag ju inte fläska på och äta för mycket fast väger jag mig på fredagar kan jag ju njuta lite på helgen... HHmmm hur ska jag göra??? Shit nu blev det svårt... En ide kan ju va att inte väga alls bara väga mig typ den 14 varje månad... Jaja jag får väl dividera lite till med mig själv så får vi se vad jag kommer fram till. Har ni sett förresten... -12kg sedan augusti och ja jag är ganska nöjd! Det går sakta men det gör inget. Tänk 12kg! Shit! Lite bra är jag nog ;)

I dag har jag ringt och ringt och ringt. Jag är lite orolig över Edvins ben. Han och hans pappa åkte snowracer i går och han ramlade av. Nu haltar han och klagar på att han har ont. Det gör ont när han sträcker ut benet säger han. Han går på tå på det benet... Jag tycker det har blivit lite bättre ju längre dan har gått men är han inte bra i morgon så ringer jag vimmerby vårdcentral så dom får titta på hans knä. Det är inte svullet eller missfärgat men som sagt han har ont (fast ibland kan han springa som vanligt...)
Älskade lilla tokstollen <3

Inga kommentarer: