fredag 10 februari 2012

Jobbe i da då.

I dag åker jag och jobbar. Pigg och fräsch ;)
Vi trodde nästan att Edivn skulle börja spy i går kväll, han vaknade vid elva tiden och var heltokig och hostade och fräse som en galning. Men tillslut lyckades jag få honom att lugna sig och komma och lägga sig hos oss. Sen var det lugnt hela natten. Peppar peppar...

I dag vågade jag mig upp på crossen en sväng igen, men jag orkade bara en kvart. Kan väl kanske inte räkna med så mycket mer efter 2 dagar med magsjuka...

Jag har blivit medlem på ett ställe som heter Campadre där man får köpa grejer till reducerat pris (nåja...) Man får stå ut med att få nyhetsbrev varje dag och det är väl inte superofta man hittar något som man verkligen "behöver" men lite kul är det allt :)
Vi lyckades ju ha ihjäl vår stekpanna och har letat efter en vettig. Men dom är ju svindyra! Nu hittade jag en på Campadre för ett tag sedan. En jättefin i gjutjärn. 350kr inklusive frakt. Ganska bra pris tycker jag =)


I kväll är det disco för dom stora barnen. Skit att jag inte kan vara hemma och hjälpa till med hår osv... Jag gillar ju att ha koll att allt är så okej det går... Det är väl bara att släppa kontrollbehovet och blunda... UUUhhhhuuuuu

Inga kommentarer: