söndag 20 november 2011

Tiden är knapp

Oj, nu sprang tiden ifrån mig igen. Jag har hur mycket som helst att berätta om!
Allt från dop och kalasande till knäppa och roliga kommentarer från våra underbara (nå ja...) barn, till att berätta om vår nya kompis i stallet.

Friveckan rusade visst förbi i 120 knyck och gick nästan uteslutande åt till att bygga boxar. För i dag kom han- han med stort H. Rambo, en korsningsponny på 14 år som älskar hoppning =) Än så länge verkar allt lugnt i hagen det är bara Olga som gör sig dum och brunstar värre en katt i mars. KåtOlga var namnet ja!


Slutet av veckan bjöd dock på lite mer än bara snickerier. Igår var vi först på dop. Lilla Märta fick vatten på huvudet av prästen. Mysigt och personligt dop tycker jag. Tack för att vi fick vara med=)

Sen var det dax för kalasande i Perstorp. Massa smaskigheter och trevligt sällskap. En toppen dag helt enkelt=)

I torsdags när jag hämtade Edvin på dagis kommer en av fröknarna fram och berättar vad han har sagt vi matbordet... "igår slog jag mig riktigt rejält, men mina föräldrar ringde inte sos"... Kanske inte ska låta honom se SOS på liv och död mer... eller vad tror ni? Han har riktigt livlig fantasi den pojken, det är mycket historier om hans jobb och olika saker som har hänt honom =) Ja talets gåva har han fått iaf ;)

I morgon blir det jobb igen. Förmiddag yippi eller inte...

Inga kommentarer: