söndag 6 november 2011

Peppar peppar

ta i trä. Nu har vi varit friska i flera dar och huset är spritat och rengjort. Skönt! Hoppas vi får hålla oss friska nu för nu börjar den tråkigaste veckan. Jag jobbar natt och Andreas eftermiddag. Men lite rörigt blir det just denna vecka jag ska nämligen på kurs på tisdag så därför jobbar jag inte måndag natt utan börjar min arbetsvecka tisdag klockan 8 och jobbar till 16 sen går jag på natten vid 21... Och hur tänkte dom där? Hur tänkte dom att jag skulle hinna vila nått mellan jobbpassen? Men det skiter väl dom i förmodar jag... Dom verkar heller inte bry sig om att man inte har någon barnomsorg på andra tider än dom man brukar ha...
Tur att mormor och morfar är snälla och hoppar in och tar hand om Edvin och fixar mat osv.

I dag var vi en sväng till ALV på höstmarknad. Lite småmysigt men onödigt dyrt inträde tycker jag.

Inga kommentarer: