torsdag 10 november 2011

Fåne

Jag plockade lite i en kartong med bröde som har stått i öppna spisen i någon vecka. Där i hittade jag en skiva som var märkt med Edvin.
Nyfiken blev jag och stoppade in den i datorn.
Ni kan inte ana hur glad jag blev när jag fick se bilderna som jag trodde försvann när hårddisken kraschade på vår gamla dator!
Bilderna från när han föds. Det var inte så många bilder men gud så glad jag blev. Selma tyckte att jag var knäpp för jag blev så glad så det kom-kanske-nästan-en-liten tår... "amen mamma tjuter du bara för dä!" Hehe jag är en sentimental gammal tant det är väl bara att inse=)

Har skallebank idag. Men det är nästan bra för det betyder att jag är på gång igen. Efter förra veckans magsjuka har jag haft svårt att hålla mig ifrån sötsaker. Det har slunkit ner både det ena och det andra...
Men NU har jag lyckats hålla mig ifrån det och då kommer huvudvärken som ett brev på posten, men det är det värt för då vet jag att suget snart är över oxå=) Då kanske vågen kan börja samarbeta oxå ;)

Ibland önskar jag att jag kunde vara lite mer ner tonad i mitt sätt att uttrycka mig. Ibland pratar jag först och tänker sen. Kanske inte alltid en bra idé. Ska jag försvara mig på nått sätt så beror grodorna oftast på att jag egentligen bara vill väl och blir lätt upprörd när jag upplever att någon blir orättvist behandlad eller far illa på nått sätt. Nå ja en dag kanske jag lär mig annars får ni väl ta mig som jag är - eller låta bli ;)

Nu blir det lite soffhäng inför nattarbetet.

Inga kommentarer: