måndag 22 augusti 2011

Vacket ord

Vill ni höra ett ord som låter väldigt vackert i mina öron? Ordet stavas frivecka mmmm bättre än choklad ;)
Hehehe när jag var liten hade jag en tröja där det stod "jag älskar skolan, mest på loven" nu borde jag ha en där det står "jag älskar mitt jobb, mest på friveckorna"
Nä fullt så illa är det väl inte. Men jag var ju dum nog att jobba över förra söndagen så det blev väldigt många dagar i rad innan jag fick lite ledigt. Men nu si ni är det en hel vecka ledigt =) Det gillar vi!
I morgon börjar Edvin på dagis dessutom så då får jag 5 timmar helt för mig själv! HUR ska jag överleva det;)
Nåja det finns ju att göra så det ska väl inte bli några problem...

Lchf går kanon! God mat och inget godissug. Som sagt är det nog den största vinsten, att slippa suget. På onsdag är det vägning igen... Tror nog att den är på väg åt rätt håll =) Den här veckan tänkte jag damma av crosstrainern som har fått samla damm i sommar.

Men ni mina vänner väntar dammråttorna på att jag ska leka med dom lite.
Ha en underbar dag=)

Inga kommentarer: