fredag 12 augusti 2011

Bytt är bytt

Jag lyckades lura bort två förmiddagpass denna vecka=) Han som jobbar eftermiddag behövde vara ledig så då snodde jag hans pass, sen fick dom fixa någon på övertid som tog mina pass. Sen fick jag jobba över på söndag 12timmar men det blir ju goe penge så det kan jag väl stå ut med ;)

Pottränningen går verkligen över all förväntan! I dag på morgonen skyndade han sig ner för att gå på pottan så blöjan var helt torr! Nu kommer han väl få ha blöjan än ett tag på nätterna. Men jag tycker att han är riktigt duktig, igår kissade han inte ner sig en enda gång. Så länge man inte frågar honom så går det jättebra.

I dag ska jag hämta vår nya sele till Olga och handla present som Selma ska ha med sig när hon ska på poolparty i morgon. Detta ska hinnas med innan det är dax att åka till jobbet, så det är väl bäst att sätta fart.

Inga kommentarer: