torsdag 30 juni 2011

Skäll igen

Nu har jag fått skäll igen! Pappa tycker att det är förskräckligt att han måste komma hit för att få veta vad vi gör... Eller fråga ut mina syskon. Stackars honom! Eller not...

Vad vi gör? Ja vi går ut i solen vid nio- halv tio och kommer in igen vid halv tio på kvällen... Vi bygger - bygger ett räcke och tak på altanen. Andreas bygger jag målar. Som vanligt målar jag lika mycket på mig själv som på träpinnarna... Måste köpa mer färg i morgon=(

I dag var det så nedrans varmt när jag målade på framsidan så jag frångick alla mina principer och tog av mig linnet!!! Det ni! Så nu har jag bränt upp ryggen. Aoaoao men det var nödvändigt. Som tur var kom inte greenpeace för att hjälpa den strandade valen;)

Nu är jag slut som artist och målare för idag så nu blir det kudden. Pöss

Inga kommentarer: