fredag 17 juni 2011

Sammanfattning

Nä jag har inte exploderat av ilska=) Jag har pratat och gnällt och insett att problemet ligger inte hos mig så det är bara att skaka av sig och gå vidare. Förmodligen är det som flera har sagt -hans dåliga samvete som gnager honom så han måste trycka till mig på något sätt.
Synd för honom men själv göra själv ha! Jag vet att jag inte är någon dålig mor som han försöker få det till. Jag ger mina barn vad dom behöver både matriellt och känslomässigt. Så det så!

Nu skiter vi i´t (Edvin nya favorit uttryck tyvärr... å det har jag gett honom...)
Nu får det bli lite bilder från dagarna som gått. Det har varit skolavslutning och dagis fest.
Hålltillgodo


Två sötisar som längtar efter sommarlov.

Det är tråkigt att vänta å vänta å vääänta!!!

Edvin vägrar vara med på bild;)



Selma sjunger

Gabbe sjunger vackert

Edvin somnade i kyrkan... Det var väldigt varm och han hade inte sovit middag. Kyrkan var överfull så vi fick stå i gången.

Skönsång=)

På dagisfesten fick vi exprimentera med luft och vatten. Här blåser Edvin såpbubblor


Andreas bygger ballongbil


Edvin provkör bilen=)

Inga kommentarer: