lördag 18 juni 2011

Nu ni

nu börjar det närma sig bustime;)

Andreas är på jobbet och kommer inte läsa det här (jag kommer ju själv aldrig ihåg adressen...) så nu kan jag avslöja mina planer för er.

Jag har bokat rum på samma hotell som vi åkte till när vi gifte oss. Så det blir vin och godsaker på rummet, trerättersmiddag, frukostbuffé och mmmmys;)

Jag kommer ta med mig min far till Andreas jobb straxt innan han slutar och byta ut bilen han åker i mot våran andra bil, sen kommer jag gömma mig för att se hans förvirrade min. hihihi I´m evil ;)

Därefter åker vi direkt sydöst mot kusten.
Ett dygn för oss själva. Utan ungar, djur, reglar och skruvar och allt annat som hör vardagen till.
Nu ska vi bara ägna oss åt varandra. Det blir inte så lång tid men underbart är ju kort...

Hoppas nu bara han blir glad. Igår gav jag honom en liten present så han inte skulle bli misstänksam. Ett par skitbilliga hörlurar till mp3´n som jag visste att han behövde... Han tackade artigt men såg lite förbryllad ut. hihihi
Jag fick en underbar bukett med rosor <3

Sen avslutande vi kvällen genom att somna på soffan tillsammans. Det är kärlek och romantik eller romantik kanske det inte är men en enorm trygghet att veta att man älskar varandra även om man är dålig på att äta romantisk middag med levande ljus och räkor.

Nä nu börjar det sväva iväg. Jag måste ju packa och greja lite. Puss på er

1 kommentar:

Anonym sa...

åhhh vilken härlig överraskning :-) Hade ni det bra? Kram Monica