tisdag 21 juni 2011

Alla snaskiga detaljer;)

HAHAHAHA trodde ni va!? Att jag skulle avslöja allt för er;)
Det kommer jag inte göra men några väl valda delar ska ni få.
Det började ju som sagt med att jag med hjälp av min far bytte ut Andreas saab mot min hyundai. Sen ställde jag mig och "gömde" mig i cykelgaraget. Folk som åkte före Andreas undrade säkert vad det var för pucko som stod upptryckt mot väggen där inne=) Men det bjuder jag på. Efter lååång tid kom han äntligen ut. Han kom gående med sin väska mot platsen där hans bil stått, när han är nästan framme tvärnitar han så det nästan skriker om trätofflorna och ser jätteförvirrad ut. Då kan jag inte hålla mig för skratt tyvärr utan börjar fnissa...
Först verkar han nästan lite irriterad över att hans bil är borta, men när vi åkt iväg och jag berättat vad jag har hittat på för bus blir han glad.
Väl på hotellet får vi vårt rum som bara ligger några rum från det vi hade på vår bröllopsnatt. Rummen är fina och ligger bara några meter från havet.
På kvällen bjuds det på trerätters middag. Maten var bra, synd bara att man blir så knökamätt att man knappt kan röra sig efteråt.
När vi hade ätit klart var klockan närmare tio och gamla som vi är är det ju bara ett ställe som gäller efter det klockslaget...


Hehehe här är vi insvepta morgonrockarna som man fick låna. Myspysigt värre;)




Vackra svanar simmade precis utanför vår balkong.

Tänk er en hel natt ensamma i en dubbelsäng utan någon liten skruttunge som drar i håret... Gissa om vi sov gott!!! Vi sov så länge att vi höll på att missa frukosten!

Söndagen ägnades åt shopping=) Så det var ett härligt dygn som fyllde på våra kärleksdepåer tills vi får tillfälle att ta en ny natt i ostördhet=)

Inga kommentarer: