torsdag 29 april 2010

Snabb vecka

Oj, det är redan torsdag! Vart tog den veckan vägen? Visserligen gick ganska många timmar till att jobba men det är faktiskt härligt att känna att man gör något igen=)
Efter jobbet är det järnet hem och hämta ungarna och innan vi är hemma har klockan hunnit bli halv 4 så det blir att ställa sig vid spisen nästan med en gång. Sen är det läxläsning och sen var den kvällen nästan gången... Men men det är en världslig sak, huvudsaken är att jag får några timmar med barnen och lite vila. Önskar bara att jag fick träffa min älskade man lite... Ser honom bara sova när jag går upp:( Men nästa vecka kommer vi träffas mer.
Det är tur att Andreas sover lite lättare än mig för i morse fick han väcka mig... Hade visst glömt ställa klockan... Men jag kom i tid iaf=))

Inga kommentarer: