tisdag 13 april 2010

Proppen släpper

Helt plötsligt är det jätteriv på arbetsmarknaden. I dag ringde dom från ett annat ställe där jag sökt jobb och ville erbjuda mig jobb=) Hihihi det verkar som om det är antingen eller aldrig lagom. Fast jag är glad att Åbro hörde av sig först, det är nog ett jobb som passar mig bättre. Jag ska dit på torsdag och skriva papper och prova ut kläder...

Idag har vi samlat på oss lite barnvakter;) Vi har passat både Hector och Melvin. Kan vara bra att ha lite att ta igen;)

Annars har dagen varit som vanligt med dammsugning, tvätt,disk och lite spackling. Jag spacklar när Andreas gipsar så till helgen kan vi nog tapetsera=) (om gud vill å bröten håller...) Sen är det bara taket och uppbyggnaden av bänkar kvar. Ja vi blir nog tvugna att ta en tur till IKEA innan vi bygger upp det sista för det verkar som det saknas lite skåp... Var kanske lite förvirrade när vi var upp och köpte dom vi har...
Sen blir det nog kanske nya vitvaror iaf...

Inga kommentarer: