söndag 25 april 2010

Skäll

Nu har jag fått skäll igen för att jag inte skriver...;) Men det har varit fullt upp.
Jobbet flyter på. Jag har ju jobbat på Åbro förut så jag hade väl litet hum om vad jobbet innebar. Det är väl helt okej. Lite trist bara att dom inte "har tid" att lära en saker utan stannar det så fixar dom det snabbt utan att förklara eller visa hur... Så det kan ju bli spännande när man ska köra själv om en vecka... Nå ja det löser sig säkert.

I fredags var jag ledig och Andreas hade oxå tagit ledigt vi hade nämligen bokat en svit på ett hotell i Katrineholm ( av alla ställe;)). Det blev bubbelbad, champange, tre rätters middag och bara myspys och en heldel SOVA! Första gången på mycket länge som vi kunnat sova jämte varandra utan att ha en liten pruttunge mellan oss;) Hade nästan glömt hur mysigt det är.

På vägen hem stannade vi och tittade lite i affärer. Konstigt men det finnas alltid så mycket som man bara måste ha... Det blev med andra ord lite shopping oxå=) På det hela taget en mycket lyckad helg.

I dag kom Selma hem oxå, hon har nog varit lika mamma sjuk som jag har varit Selmasjuk... Skönt att skruttan är hemma igen.

Inga kommentarer: