måndag 12 april 2010

Glad!

Jag är SÅ glad idag. Jag har äntligen fått ett jobb igen! På måndag börjar jag på Åbro. Treskift så det blir lite pusslande med tider hit och dit men det löser sig säkert på något vänster;) Det kommer vara en vecka av 6 som vi kommer behöva hjälp med barnvakt, vi har redan lyckats hitta 3 frivilliga och söker en till som kan ha barnen en em/kväll var sjätte vecka... En frivillig... någon?

Det var lite roligt när jag var på intervjun. Jag var där klockan 9 och det tog ca en timma, när vi var klara sa dom att dom skulle höra av sig senast torsdag eller fredag. Jag hinner hem och prata lite med min älskade Andreas sen ringer mobilen... "Vi hade väl egentligen inte behövt någon betänketid för vi hade bestämt oss för dig innan du gick här ifrån idag..." säger Pernilla när hon ringer=)

Så jäkla skönt!!!! Åbro investerar i en helt ny burkllinje just nu så man kan ju alltid hoppas på att jobbet kommer förlängas och bli fast så småningom...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis ännu en gång!!
Kraaam!!

Anonym sa...

GRATTIS!!

härligt att få höra att de inte behövde någon betänketid!!
Det gjorde väl gott för självkänslan?!!

Kram Anette