torsdag 15 april 2010

Dåligt samvete

Ibland är stubinen lite onödigt kort, men jag brukar nog försöka be om ursäkt när jag känner att stubinen var kapad för kort. Som nu i kväll, Edvin har vägrat sova middag i dag inte en chans att han skulle sova... Det resulterade i ett mindre trevligt beteende hos den lille mannen samtidigt som dom stora träter, jag är skittrött och känner mig stressad... Till slut orkar man inte och då höjer jag rösten... Himla dumt men jag bad faktiskt om ursäkt till Selma som var den som råkade ut för mitt rytande idag:( Men jag får ändå dåligt samvete det är ju inte hennes fel att jag är trött och att Edvin var tjurig.
Jag sitter uppe och väntar på Andreas, jag borde kanske inte göra det för jag blir så jäkla trött när jag inte får sova mina timmar. Men jag får ju passa på att umgås varje minut som går nu innan jag ska börja arbeta för då lär vi väl inte ses så ofta. Jag har suttit med barnens dagis/fritids tider halva kvällen, det är ett pussel vill jag lova. Edvin får en kanon tuff vecka där han är länge på dagis och lämnas tidigt. Visserligen blir det bara 3 såna veckor på hela sommaren så det ska nog gå.
Jag var på Åbro idag och fick mitt skåp, lite kläder och tiderna. Det kommer säkert bli kanonbra. Jag har fått till vecka 32 till att börja med sen kan man ju alltid hoppas att det blir förlängning.

Nu kommer nog min älksade make snart så det är väl dax att lägga ner det här.

Jag köpte tapeter i dag förresten=) Nu kan jag tapetsera i helgen=)

Inga kommentarer: