tisdag 20 april 2010

Första dagen på jobbet

Jaha, så har man börjat ett nytt jobb då=) Jag går nu på två veckors upplärning men tyvärr så körde vi knappt något igår eftersom roboten inte ville samarbeta riktigt. Jag lärde mig kanske inte så jättemycket men vi hade vansinnigt roligt iaf=) Det är väääldigt länge sedan jag skrattade så mycket som jag gjorde igår kväll. Helt hysteriskt! Jag förmodar att det kommer bli lite mer allvarligt framöver men det känns skönt att man blir omhändertagen och inbjuden i gruppen på det sättet som jag blev igår. Några av dom jag jobbar med känner jag ju lite från Ljunghäll så det underlättar ju en del.

I dag har jag besiktigat renaulten. Edvin var med och tyckte allt var helt fantastiskt. Alla bilar och motorcyklar det var wow å den crachar hela tiden. Ska kanske ta med honom fler gånger bilen gick nämligen igenom utan problem=)

Nu är det dags för duschen sen blir det att göra matsäcken - jag ska ju jobba idag oxå=)))

Inga kommentarer: