torsdag 17 december 2009

Snö

Nu är verkligen den där jävla vintern här! Fy enda in i baljan va snö det är. Jag var på kurs på förmiddagen och när jag sen skulle åka hem vägrade förardörren att stänga sig. Tur att jag parkerat precis jämte fordons skolan=) Grabbarana hjälpte mig att tina upp låset.
Menigen var att jag skulle ha tagit en sväng på stan men jag vågade inte chansa på att låset inte skulle frysa igen så det blev att åka hem.
Väl hemma skulle jag fodra grannens hästar och tänker "jag tar tvättstugevägen" OJOJOJ, jag kom nästan inte ut! Det var snö upp till knäna, det blåser tydligen in till det hörnet... Men jag lyckades iaf pulsa mig fran och fodra både hennes och våra hästar. Sen var det bara att knalla hem och skotta snö och hämta barnen.
Nu har vi satt oss i soffan en stund och satt på en film. Ice Age 3

Inga kommentarer: