måndag 7 december 2009

Host i hack

Ja vad säger man... I dag när jag skulle hämta Edvin på dagis klagade personalen på att han var "väldigt snorig". MMMM visst rinner det lite snor men det gör det ju på varenda unge tycker jag! Han har ju inte haft någon feber eller nått annat iaf inte förrän efter han lagt sig i kväll. Då började han hosta lite men det verkar ha lugnat sig, men vi får väl se om jag ska släppa i väg honom till dagis på onsdag eller inte.
Jag kan inte minnas att Selma var så här mycket sjuk när hon var liten. Edvin är ju konstant snorig och har feber väldigt ofta tycker jag. Men det är ju möjligt att jag förträngt det så Selma oxå var mycket sjuk... Mitt minne är det ju lite si och så med=)

Taket har kommit upp i badrummet och det är bara en väg kvar att fog. Gutt! Det börjar kännas lite efterhängset tycker jag. Känns som man aldrig kommer framåt, fast det gör vi ju uppenbarligen. När jag har fogat i morgon ska jag täcka av golvet och göra rent det. Sen är det dax att börja montera=) Jag skulle ha målat taklisterna i kväll men jag har faktiskt inte haft ork.

Vi var hos barberaren i Perstorp efter maten och fick Gabriel klippt, han såg ut som ett litet skogstroll. Men nu är han så fin så.
I morgon blir det först lite fogning sen åker vi nog till Toverum en sväng på kvällen och hälsar på barnens kusin.

Inga kommentarer: