torsdag 21 oktober 2010

Snart snart

är det frivecka igen... Längtar! Denna frivecka har jag och min älskade tillsammans=) mysigt!

I dag har vi firat svägerskan, hon fyllde år i helgen som var. Det blev kakor och tårta mumsigt värre!
Nu sitter jag här och bara väntar på att få åka å jobba.. eller hur var det nu;) Jo men det har faktiskt gått oväntat bra att jobba natt denna gång. Jag har sovit bra på dagarna. I går sov jag faktiskt ända tills Andreas och Edvin kom hem. Ooops, men idag vaknade jag vid två av ett flygplan som lät som om det skulle komma in i sovrummet. Men jag klagar inte jag hade iaf fått 6 timmars sömn så jag klarar mig nog. Lite kaffe i natt sen är det lugnt=)

I morgon ska jag hämta min mor som ska vara hos Edvin mellan att jag åker till jobbet och tills Andreas kommer hem i morgon. Andreas ska nämligen jobba eftermiddag i helgen. Får väl se vad vi kan hitta på till fredagsmys;)

Inga kommentarer: