torsdag 14 oktober 2010

En sån dag

En bra dag idag=)

Jag har hela veckan bett Andreas väcka mig på morgonen, jag sover ju ganska "bra" på morgonen... Men det har han inte gjort, men idag lyckades jag vakna av mig själv:)
Så idag kom jag med på morgon promenaden, 30-45 minuter rask promenad på morgonen det är grejer det!
Sen blev det stallet, frukost och målning av garaget. Så nu är garaget färdig målat, nu är det bara Andreas jobb å lägga om golvet och inreda.

När min älskade make åkt till jobbet tog Selma, Edvin och jag en tur med Olga. Olga var lite busig idag men allt gick bra och nöjda och glada gick vi hem för att laga mat till mormor och morfar som skulle komma och vara lite barnvakt på kvällen.

Idag blev det hemgjort potatismos och torsk i ugn och grönsaker till middag. Jag är ingen stor vänn av hemgjort potatismos men efter ha sett hur barnen fullkomligt vräkte in moset kommer jag nog göra det fler gånger...

Det var dax för föräldramöte på dagis i dag. Det var trevligt, inga överaskningar.

Nu sitter jag här och tar igen mig lite efter en härlig dag=)

Inga kommentarer: