måndag 19 november 2012

Nytt försök

Det blev visst ingen fortsättning sist. Och det var visst ett tag sen, men nu se ni, nu gör vi ett nytt försök.

Mycket har hänt sedan o maj. Mest bra saker faktiskt. Visst finns det fortfarande jobbiga saker som tar enormt mycket kraft och energi och ibland har jag svårt att hantera det men det har blivit bättre.
Jag måste helt enkelt lära mig att släppa kontrollen lite. Jag lovar att jag försöker men det är faan inte alltid lätt!


Det här skogstrollet är numer i vår ägo. Han är verkligen en härlig häst Rambo!
Men nu är det slut på hästinköpen! (där är Andreas och jag dock inte helt överens... och det är HAN som vill ha en till...) Möjligtvis ska vi göra ett nytt försök att få Olga på tjocken nästa sommar men förövrig måste det vara slut nu. Det kostar liksom liiite dollars att hålla 4 ponnier med mat och omvårdnad. Fast det är värt varje krona för det bästa man kan göra om hjärnan svämmar över är att gå till stallet och ägna några timmar åt dessa härliga djur. Dom ger en alltid annat att tänka på en stund.

Jag har även hunnit skaffa mig ett extra knäck. Jag har börjat sälja inredning för ett företag som heter

I morgon har jag min första visning... Pirrigt! Jag behöver lite hjälp att komma igång så är du sugen på att ha en visning så hör bara av dig!
Jag sambarbetar dessutom med syrran som har köpt sig en butik. Hom har bland annant tyger i sitt utbud. Passa på att boka en visning!
Här kan du se vilka fina saker jag säljer.

http://www.livingandroom.se/

Inga kommentarer: