onsdag 28 november 2012

Envis som en åsna

Det var en envis jävla ögoninfektion! Jag tyckte det blev lite bättre en stund i slutet av förra veckan men nu har den slagit till med full kraft igen. Jag ser återigen ut som en kanin på knark eller som min kära syster sa "Det ser ut som du har tjutit i en vecka" Antar att det inte var en komplimang... Å nä jag har inte tjute... Inte än;)

Jag bestälde lite saker från Living and room i torsdags och idag kom dom hem! Iiii det kommer bli SÅ fint!!! Jag lovar att lägga ut en bild så småningom.
Å påtal om Living and room så har jag bokat upp massor av partyn i februari och mars, lagom till vårkollektionen =) Det ska bli så kul att ha dom här partyna! Nu ska jag bara försöka boka upp lite till vår fantastiska rea som börjar 8/12. Sugen? Hör av dig bara!

En annan "kul" grej är oxå på gång men det berättar jag mer om lite närmare...

Puss puss på er

Inga kommentarer: