fredag 30 november 2012

Advent, grattis, jävla väder och tvångstankar.

Är lite splittrad.. Först är jag jättenöjd över mina nya köksgardiner.
Å där försökte jag få in en bild... Gick sisådär Men dom är fina iaf. Vill ni se får ni väl komma hit då. Ni är stjärtligt hjälkomna.
När jag jobbar natt är jag ju rwätt schleeten men vi har iaf fått upp dom flesta stakarna i fönstren men så mycket mer är det inte. Det får vi ta igen nästa vecka. Det blir säkert bra.

Vi har ett grattis idag. Lillasyster fyller 25 igen (måste va så eftersom jag bara är 27) Grattis till dig kära du ♥ I morgon kommer jag in till mor och far å då får du bju på tårta annars får du ingen present. :D

Nr 3 i rubriken... Ja det är så jag HATAR när det är kallt. Jag fattar inte varför jag bor i detta jävla land som består av snö å is. Vinden drar med sig små taggiga isdroppar som tränger sig in i hela kroppen. Då spänner man sig så man får ont i ryggen. Vad medför kylan för positivt? Nämn 1 sak, en enda. Nä där ser du finns inget positivt att säga om det. Sen ska det snöa på det oxå! Då blir det halt å vad gör man om det blir halt? Jo då spänner man sig. Å vad händer när man spänner sig? Jo då får man ont i ryggjävlen igen!!!
Inte nog med att man ska gå å ha ont i ryggen hela jävla vintern man kan knappt ta ut hästarna för dom håller på att bryta benen av sig för att det är halt. Blä!
Förbjud tidiga mornar, vinter och magkatarr.

Tvångstankarna får vi berätta om senare

Inga kommentarer: