fredag 9 december 2011

Vad säger man

Jag hinner inte! Jag har varit på väg att skriva flera gånger denna vecka men tiden springer ifrån mig.
Jag har städat denna vecka, mamma-städning vilket innebär att det blir värre innan det blir bättre =) Det har torkats lister och målats lite här och sytts en gardin där, rensat gå-in-garderoben osv därför har det tagit en stund. Men nu är det "bara" golven kvar. Dom tar vi väl idag.

När jag rensade garderoben igår hittade jag mina arbetsbyxor som jag hade innan jag fick Edvin. Å vet ni!? Jag fick på mig dom!! Det tycker jag är kul ;) Då måste det ju ha hänt lite på röven och isterbuken iaf. Och visst har jag märkt det tidigare oxå på mina andra byxor men dom här har jag inte kunnat knäppa på 4 år! Gutt.
Nu pausar vi lite i december, äter lite mer vad vi känner för (så länge vågen inte går upp) sen drar vi igång i januari igen. Men trots att vi äter mer onyttigheter nu så fortsätter vågen neråt, inte i raketfart utan lite sakta. Det gillas oxå ;)

I morgon, lördag blir det glögg provning och på söndag åker Andreas och jag till Linköping en sväng för att inhandla dom sista julklapparna.

Känner mig lite stressad över lite olika saker. Vill så mycket men kan göra så lite. Ibland önskar man att dygnet hade dubbelt så många timmar och att plånboken inte hade någon botten...

Inga kommentarer: