onsdag 28 december 2011

Länge sen sist

Ja jo det blir längre och längre mellan gångerna... Mest beroende på tidsbrist, men även för att jag inte ids.
Julen har varit skön. Har inte fått den "rätta" julkänslan men har ätit mängder med mat och godis, fått fina julklappar och hunnit umgåtts med nära och kära.

Jag vet inte vad det kommer sig av men i år tycker jag julen var lite avslagen... Dom stora barnen var i stan "hos sina andra föräldrar" det kan ju bidra till den tråkiga känslan.

Jag skulle ha jobbat nu men tog som väl var ledigt. Andreas däremot jobbar och sliter, han jobbar natt denna vecka. Så det vill till att försöka hålla ungarna lugna på förmiddagarna så han får sova några timmar. Inte alltid det lättaste uppdraget men jag gör så gott det går ;)
I går var systra från fel sida Sverige här med sin familj. Ellen ville rida en sväng =) Samtidigt kom svägerskan med sin pojk så även han fick sig en ridtur=) Vi hade en riktigt mysig stund.

Nu är det snart nytt år igen. Fy fasen vad det rusar fram. 2012 vad tror ni det året ska ge?
Vi är några som har utmanat varandra till att gå ner i vikt, den som har gått ner mest fram till midsommar blir bjuden av dom andra på en spabehandling. Gissa vem som har tänkt att vinna den...
Japp på måndag drar vi igång LCHF igen. Planerar att köra strikt LCHF i januari och övergå i mer "normal" LCHF resten av halvåret. Mycket ägg lär det bli ;)

Men fram tills dess
Ät drick och var gla för på måndag börjar vi banta ;)

Inga kommentarer: