onsdag 14 juli 2010

Så var det bara två

dagar kvar till semestern=) Ska bli riktigt härligt. Jag ska börja lördagen med att sova iaf till åtta hoppas jag... Fast jag måste ju upp å sjunga för vår prinsessa. Tänk att hon blir åtta år!!!! Mammas stora tjej=)

I kväll ville Edvin se på filmen Bilar (som vanligt) och jag följde med honom in och la mig på soffan... Gissa om det tog många minuter innan jag sov... noooop gissa om det var pinsamt när svärmor kommer på mig där jag ligger å snarkar på soffan klockan halv åtta...
Så kan det gå när man är uppe före tuppen=) Men vi bjöd svärföräldrarna på lite kaffe och glasstårta så nu har dom förhoppningsvis glömt det=)

I morgon jobbar jag igen, sen blir det att försöka börja röja upp och planera inför kalaset på lördag. Får väl se om det blir väder att vara ute eller om det blir för varmt. Hoppas bara vi lyckas skrapa ihop stolar till alla. Vi blir många=)


Jag är ganska så rak och ärlig och brukar inte ha svårt att tala om vad jag tycker om saker och ting. Men just nu känner jag att det finns vissa saker jag skulle vilja bara kräkas ur mig men jag kan inte göra det för det kan ju såra och det vill jag ju inte. Men ibland blir man bara sååå frustrerad och trött!

Inga kommentarer: